Створення інтернет-магазину одягу: загальні рекомендації

Рекомендації по створенню інтернет-магазину одягуПри розробці інтернет-магазину обов’язково потрібно враховувати який тип продукції буде там представлений. Залежно від цього, слід підбирати необхідний технічний функціонал і відповідний дизайн.

Цільова аудиторія.
Почати слід з визначення цільової групи покупців. Буде це одяг широкого спектра (чоловічий, жіночий, дитячий) або ж вузької спрямованості, наприклад спортивний одяг для жінок або дитячий одяг від українських виробників. Дизайн повинен відповідати тематиці, підкреслювати статус магазину та його особливості.

Функціонал.
Крім стандартного набору можливостей (каталог, корзина, особистий кабінет і так далі), можна додати наступне:

1. Фільтри підбору продукції за параметрами (ціновий діапазон, розмір, колір, фасон). Даний модуль допомагає користувачем швидко знайти товар.

2. У картці продукту бажано зробити вибір розміру і посилання на таблицю з параметрами (зручно, коли вона відкриватися у спливаючому вікні).

3. На сторінці вироба буде корисним розмістити інформацію про існуючі варіанти оплати і доставки, про можливості обміну або повернення. Ці фактори можуть бути досить вагомими, коли приймається рішення про придбання.

4. Список бажань (Обрані товари) – він дозволяє формувати на сайті список вподобаних покупцем виробів, щоб не втратити їх з поля зору. Навпроти кожного фото продукту розміщується значок – сердечко або зірочка, натискання на який додає позицію в Wishlist.

5. Каталог варто добре продумати: правильно згрупувати або розділити на підрозділи. Але робити більше трьох рівнів вкладеності не рекомендується. Вважається оптимальним, коли людина може зайти на потрібну йому сторінку в один-два, максимум три кліка.

6. Усілякі «плюшки» у вигляді акцій, знижок, безкоштовної доставки від певної суми суми і накопичувальної системи бонусів від покупок – вітаються, а також стимулюють зареєструватися на сайті.

7. Проведення розсилок. Що б зібрати підписників, можна розмістити форму для підписки, і також пропонувати підписатися на новини при реєстрації. Розсилки не варто проводити занадто часто, але має сенс повідомляти про нові надходження, розпродаж колекцій або надіслати промокод.

повернутися в блог