Створення ефективного сайту без помилок оптимізації

Створення ефективного сайтуЄ така професія тестувальник сайту. Обов’язки цього спеціаліста: оцінити зручність юзабіліті сайту, перевірити працездатність всіх функцій і параметрів. Виключити всі помилки, що можуть призвести до його неякісної роботи на стороні користувача.

1. При першому вході на сайті користувач повинен відразу розуміти – це саме той ресурс, що він і очікував побачити, вводячи свій запит в пошук. Якщо через 3-5 секунд він не зрозумів цього, найімовірніше він покине сторінку.
Висновок 1: головна сторінка своїм дизайном повинна максимально відповідати виду діяльності компанії, товару чи послуги. Це може бути або відповідний логотип, або пункти меню, головний банер або слайд, все що розташоване у верхній частині сторінки.

2. Наявність розділу “Про нас”, “Про компанії”. Тут така особливість у відвідувачів, чим вище вартість товару або послуги тим більше висвітлюємо це питання.
Висновок 2: дана інформація або розділ повинні бути розташовані в доступній близькості в головному меню.

3. Опис продукції та послуг. Важливо дати повне уявлення про вид діяльності: опис, фото, відео та інші засоби демонстрації споживчих властивостей, характеристик, все що може знадобитися потенційному клієнту для розуміння і вибору вашої продукції.
Висновок 3: обов’язкова наявність достатнього обсягу текстового опису, фото, відео з оглядами.

Пропонуємо створення ефективного сайту для бізнесу4. Правильна і зручна навігація. Не змушуємо відвідувачів блукати по лабіринтах посилань (лінків). Побудуйте зрозумілу логіку переходу по пунктах меню і посиланнях вашого проекту.
Висновок 4: всі важливі розділи розміщуємо в головне меню і каталог, не дублюйте однакову інформацію на різних сторінках.

5. Вспливаючі вікна. Додаткові інструменти корисні і дають підвищення конверсії, але необхідне правильне налаштування. Якщо при вході на сайт відразу з’являється два спливаючих вікна і після закриття ще одне, то це викликає негативні емоції. Потрібен час 15-20 секунд для ознайомлення зі змістом, а потім вже можна відкрити вікно консультанта або замовлення зворотного дзвінка.
Висновок 5: налаштуйте продумано всі спливаючі елементи, для отримання від них користі, а не шкоди.

Підсумки: сайт повинен відразу давати уявлення про вид діяльності, види продукції та послуг. Сторінка “Про компанію” має давати пояснення ваших особливостей і відмінностей в кращу сторону від подібних вам конкурентів. Створіть докладний опис і розмістіть додаткові медіа в товарах і портфоліо. Структура повинна бути доступною, зрозумілою та зручною. Не захоплюйтеся відволікаючими елементами дизайну і додатковим функціоналом. Тільки гармонійно створений веб ресурс принесе його власникам гідний дохід та позитивну думку в інтернеті.

повернутися в блог