Що в новому 2019 році по пошуковій видачі чекає нас від google і підсумки року, що минає

Оновлення пошукового алгоритму google та дії що треба виконати по сайтуДо нового 2019 р пошуковий гігант почав готуватися ще влітку, в липні 2018, з’явилися перші чутки про новинки в пошуку. Були негласні анонси і повідомлення про зміни в індексуванні і ранжируванні сторінок. У листопаді ми всі дружно отримали нові SEO-інструменти.

Внесені зміни призвели до того, що головним фактором ранжирування тепер стала авторитетність сайту, з наявністю медіа (фото, відео) розташованих у верхній частині сторінок і контенту.

Змінився зовнішній вигляд (дизайн) сторінки видачі для десктопів. І став клікабельним адреса сторінки в сніпеті. Тепер цей url прямо пов’язаний з заголовком сторінки спільної посиланням.

Також було заявлено що rel = canonical це значно вище ніж наявність канонічних сторінок у файлі sitemap. Про це повідомлено на сторінках підтримки:

«Якщо у вас є одна сторінка, доступна за кількома URL, або різні сторінки зі схожим контентом (наприклад, версії для мобільних пристроїв і комп’ютерів), Google буде вважати один URL канонічним, а решта – його копіями. Сканування канонічного URL буде виконуватися набагато частіше, ніж його копій.

Повідомте нам, який з URL є канонічним. В іншому випадку ми виберемо його самостійно або будемо вважати обидві адреси рівноцінними, а це може привести до небажаних наслідків. »Повідомляє нам google в довідці (https://support.google.com/webmasters/answer/139066?hl=ru)

Оновлення пошукового алгоритму google та оновлення сатау під цеТак ж від фахівців google отримана інформація, що головне у сторінці та сайту для отримання високої позиції – це унікальність і корисність контенту, а не частота публікацій інформації.

Важливим елементом є структура контенту, швидкість завантаження, заголовки і опис зображень. Тобто основне завдання кожного власника сайту це удосконалення якості контенту. Якщо помітили просідання позицій сайту – вперед за роботу над контентом. Для зображень головне значення це наявність атрибута alt. Так як роботи його бачать і беруть до уваги для оцінки сторінки.

Важливо приділити особливу увагу і формуванню мобільної версії сайту. Це прямим чином впливає на оцінку сайту і знижують призначений для користувача показник якості таких сторінок.
Разом 2018 приніс нам багато нового в пошуковій видачі, вимоги стали жорсткіше, для вебмайстрів з’явилися нові інструменти аналітики і пошукового просування. Мобільних користувачів стало більше в процентному відношенні і пошуковики це враховують активно. Будемо стежити за подальшими змінами в новому році.

Всіх з наступаючим 2019 р. Вдалої і безперебійної роботи сайтів та успішного просування!

повернутися в блог