SEO просування посиланнями

Нарощування посилальної маси з тематичних веб ресурсів інтернету.Зовнішні посилання є одним з головних факторів ранжирування сайтів в пошукових системах. Як створити оптимізований правильний профіль для якісного просування сайтів.

Існуючі методи і інструменти для такої роботи. Зовнішні посилання дають пошуковим системам сигнал ранжирування. На початку потрібно провести аналіз існуючого зовнішнього посилального профілю.

Існують інструменти для такого завдання. Наприклад це гугл вебмастер. Тут є така важлива опція, що дозволяє відправляти запит і не враховувати шкідливі посилання.

Але спершу потрібно переконається, що сайт не має помилок і проблем, налаштована грамотна структура, прописані мета-теги. Тобто перший етап це внутрішня оптимізація.

Збільшення посилальної маси з тематичних веб ресурсів інтернету.Тепер переходимо до проведення аналізу посилального профілю сайтів конкурентів, розташованих в ТОП 10-20 пошукової видачі. Аналізуємо анкор сайтів конкурентів, розглядаючи варіанти небезпечних анкоров (пряме входження ключових слів, наявність приставок купити, замовити) і безпечних (псевдо природні слова, типу: рекомендую, тут, подивитися, ось посилання і т.д., анкор порожні і у вигляді зображень). Складаємо свій анкор лист на основі такого аналізу.

Дивимося і аналізуємо посилальні майданчики конкурентів. І спочатку вибираємо варіанти, де можна отримати безкоштовно посилання на свій проект. Далі підбираємо платних донорів, бажано авторитетні сайти регіональних засобів масової інформації, або сайти компаній, інтернет магазини, тематичні блоги. Тут відразу потрібно обмовиться по ціновій політиці посилання вартістю 100 грн. (Навіть якщо їх купити 10 штук за такою ціною) — дадуть значно менший ефект ніж одна вартістю 1000-1500 грн.

Створення правильного зовнішнього посилального профілю для вашого інтернет ресурсу — це запорука успішного просування сайту.

повернутися в блог