Розробка інтернет магазину: важливі моменти. Частина 2

Створення адаптивного інтернет магазинуПриступаючи до створення свого власного онлайн-магазину, з’являється безліч питань, пов’язаних з його реалізацією. У даній статті ми постараємося розкласти все по поличках, щоб не упустити головних деталей.

1. Функціональні вимоги та можливості.
Для початку, варто ознайомитися і визначитися з базовими можливостями. Як правило, класичний набір складається з: каталогу продукції, кошика, картки товару, особистого кабінету покупця, способів оплати та доставки, підбору за ключовими словами, порівняння товарів і закладки (Wishlist). Розширити його можна такими корисними і зручними доповненнями як: покупка в 1 клік (спрощене замовлення), фільтри пошуку по заданих параметрах (характеристикам), модуль online-оплати, доставка Новою поштою (вибір відділення), інтеграція з 1С: Бухгалтерія і так далі. Що б не заплутатися в цьому об’ємному списку, досить завантажити готовий бриф, який пропонують для заповнення веб-студії, і заповнити його.

Також буде не зайвим, уточнити про можливість доопрацювання вашого сайту в майбутньому і розширенні його функціоналу. І не забудьте подумати про кількість мовних версій, які будуть доступні відвідувачам.

Створити функціональний інтернет магазин під просування2. Адаптивність та швидкість завантаження.
Ні для кого не секрет, що більше половини покупок зараз відбуваються з мобільних девайсів. Це означає, що ваш магазин обов’язково повинен мати адаптивну верстку, відображатися належним чином у браузерах та швидко завантажуватися на смартфонах і планшетах. Також це важливо для просування веб-сайту, так як пошукові роботи Google враховують даний фактор. Для того, щоб сайт швидко завантажувався – в його коді не повинно бути нічого зайвого. Тому буде правильним відмовитися від використання шаблону і замовити індивідуальний дизайн.

3. Базова SEO-оптимізація.
Розробляючи магазин, відразу необхідно думати про його подальше просування в пошукових системах і про оптимізацію. В першу чергу, система управління (CMS) повинна містити інструменти, що дозволяють прописувати для товарів мета-теги (ключові слова, заголовок, опис, alt). Та не забудьте про ЧПУ (Людині Зрозумілий Урл) – це URL-адреса сторінки. Він пишеться латиницею в зрозумілому для людини вигляді.

Спочатку може здатися, що факторів, що впливають на успішність інтернет-магазину багато і врахувати всіх їх складно, але звернувшись в кваліфіковану веб-студію, ви зрозумієте, що грамотно побудований і налагоджений процес виробництва сайтів – дуже спрощує роботу.

повернутися в блог