Оновлення кореневого алгоритму ранжирування Google в травні 2020 р

Оновлення сайту під вимоги пошукових системНа початку травня 2020 року Google оголосив про значне оновлення головного алгоритму ранжирування онлайн ресурсів. Було зроблено офіційну заяву з цього приводу

“Later today, we are releasing a broad core algorithm update, as we do several times per year. It is called the May 2020 Core Update. Our guidance about such updates remains as we’ve covered before.”

Зміни як випливає з тексту, спрямовані на поліпшення результатів пошукової видачі. Якщо у вас спостерігається падіння позицій сайту не потрібно відразу шукати проблеми в коді. Необхідно розглянути зміст сторінки на предмет необхідності їх доопрацювання, виконавши аналіз пошукової видачі. Такі оновлення головний пошуковий гігант виконує не частіше одного двох рази на рік. І інформація завжди публічна з цього питання. Повна інтеграція змін стає очевидною зазвичай після закінченні двох-трьох тижнів, після впровадження змін в ранжуванні.

Що зараз спостерігається у видачі так це те, що сайти навіть з більш якісним контентом за певним запитом не можуть обійти сайти мають значні посилальні маси і високі поведінкові показники.

Оновлення коду та функціоналу сайту під вимоги пошукових системТобто знижуються веб ресурси які не мають високого авторитету. А підвищилися навіть другорядні сторінки у авторитетних ресурсів.

Це одне з найбільших оновлень за останні кілька років. Найбільше на думку авторитетних джерел затроту такі ніші як туризм, фінанси, здоров’я, нерухомість, люди і суспільство.

Що робити? Таке питання зараз перед багатьма власниками різних інтернет сторінок. Рекомендуємо почати все ж з аналітики позицій сайту по цікавлять запитам. А потім виробити стратегію дій.

 

 

Рекомендуємо:
1) Приділити увагу підвищенню посилальної маси.
2) Можна почати створення сателітів для поліпшення зовнішнього посилального профілю.
3) Більше уваги приділити публікації нового корисного контенту відповідає критеріям: авторитетність і надійність контенту і його експертність.
4) Дотримуватися формули Google, яка рекомендує, що контент повинен надавати позитивний вплив на людське життя і підтримувати матеріально, фізично і духовно.

повернутися в блог